"Minikändis"?

Det finns en sak jag alltid har velat börja med, men aldrig gjort och det är att läsa tidningen på morgonen och bli allmänbildad. Denna önskan är egentligen inte så svår att uppfylla, även om min morgontrötthet är ett hinder. Så varför gör jag det inte bara? Kanske ska börja med det imorgon...? Ja, kanske det. Jag gjorde ju faktiskt en mjukstart idag och läste kommunens tidning till morgonfikat som idag bestod av två chokladbollar (okej, en macka också). Det är OK att fråga varför jag åt en sådan förfärligt näringsfattig frukost. Jag fyller år idag (Så, nu fick jag det inflikat idag också).

Hur som. Jag läste kommuntidningen till chokladbollarna, men jag vet inte riktigt om det uppfyller mitt allmänbildandekriterium då jag läste om mig själv och min IBS. Jag nämnde ju att jag fått en intervju med Härryda-Posten och artikeln publicerades idag. Den blev hyffsad. Mitt budskapet har i vilket fall som helst nått fram och jag hoppas det finns någon här ute i Härrydas skogar som kan ha nytta av min hemsida. Men vi får se vad som händer!

Ha en underbar dag. Själv går jag i skolan från 08-19 idag. Som Lotta på bråkmakargatan upproriskt och missnöjt utbrast: "På MIN födelsedag?!"

Kommentarer
Postat av: Knubbe

www.vetgirig.nu - du kan ju alltid börja där =)

2009-01-21 @ 11:05:43
URL: http://johanknubbe.blogspot.com
Postat av: Rebecka

OH MY! Slipper man läsa tidningen då?

2009-01-21 @ 11:07:13
URL: http://irriteradtarm.blogg.se/
Postat av: idis

Läste artikeln i Härryda -Posten och har kanske äntligen hittat problemen till mina magbesvär! Tusen tack för det! :) Ska boka tid med läkare och fastställa bara, går själv på Hulebäck förresten :D

2009-01-22 @ 18:19:17
Postat av: Rebecka

Idis >> Hör gärna av dig och berätta hur läkarbesöket gick :) Lycka till!

2009-01-22 @ 22:17:20
URL: http://irriteradtarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0