Exklusionsdiet

Jaha, då var det även dags för mig att börja denna ensidiga, torra och rent ut sagt urtråkiga diet. Första dagen imorgon. Så idag har jag passat på att äta allt som inte är tillåtet imorgon. Detta av två anledningar.

1. Jag ska njuta av den sista dagen på länge med chokladmölande
2. Jag ska äta så mycket att jag mår så illa att jag längtar efter att börja med torrfodret imorgon (som om det kommer hända)

Jag kommer uppdatera en matdagbok och berätta hur det går under veckan.

Jag ger det två dagar... 

Kommentarer
Postat av: M

usch stackars dig...kan inte fatta hur svårt det måste vara. jag menar jag brukar försöka vara nyttig, men det är omöjligt?! men är det nån som klarar det är det du!

2009-01-26 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0