Jag ska hoppa av tåget och börja om vid nästa anhalt

Jag ger upp eller pausar - kalla det vad du vill

Förra veckan var lite halvt sådär jättetråkig och jag insåg att kolhydrater är himla gott. Sedan kom jag på att jag ska till Spanien på lördag (smart som jag är) och en exklusionsdiet är inte att tänka på då - trots att den spanska maten inte är mycket att hurra för. Så istället håller jag mig nu borta från det jag med säkerhet vet att jag mår dåligt av och börjar på riktigt när jag kommer hem den 23 februari.

Månadens ros

Månadens ros tillägnas alla er tappra kämpar som orkat ta er igenom exklusionsdiet eller LCHF (Low Carbs High Fat). Ni är grymma!

Bloggpaus?

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har legat sjuk och varit sjukt överrumplad med skolarbeten. Sedan kommer jag att vara i Spanien 7/2-21/2 och inte ha tillgång till internet, men i mars månad kan ni vara så säkra på att nya spännande inlägg kommer publiceras här på bloggen.

Passande ordspråk

Den som väntar på något gott...


Kommentarer
Postat av: Knubbe

... väntar aldrig i onödan!

2009-02-02 @ 21:50:40
URL: http://johanknubbe.blogspot.com
Postat av: Rebecka

... väntar aldrig (alltid) för länge!

2009-02-02 @ 22:50:28
URL: http://irriteradtarm.blogg.se/
Postat av: Stefan

Skönt att du reser iväg!

man börjar bli trött på att höra ditt gnäll om alla dina sjukdomar...

2009-02-04 @ 21:47:34
Postat av: Rebecka

Men du Stefan. En kort fråga bara. Om du nu tycker det är så fruktansvärt jobbigt att lyssna på mitt gnäll, varför gör du dig ens besväret att läsa min blogg?

2009-02-05 @ 11:29:48
URL: http://irriteradtarm.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag tänker mer på dina vänner och så. Dem är nog rätt less på att du bara bryr dig om din ofarliga sjukdom, skaffa ett liv :(

2009-02-05 @ 20:51:29
Postat av: Stefan

Jag tänker mer på dina vänner och så. Dem är nog rätt less på att du bara bryr dig om din ofarliga sjukdom, skaffa ett liv :(

2009-02-05 @ 20:54:30
Postat av: Rebecka

Mina vänner vet mycket väl att jag bryr mig om andra saker - de till exempel men det här råkar vara en blogg som ska handla om IBS och syftet är änna att jag ska behandla hur JAG uppelever det vara att leva med IBS och det är inte alltid enkelt. Ofarlig till trots, du verkar uppenbarligen inte veta hur det är.



Och vem är du att säga att jag ska skaffa ett liv? Jag är alldeles nöjd som jag är - med eller utan IBS.

2009-02-05 @ 21:14:11
URL: http://irriteradtarm.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror nog att Stefan borde skaffa sig ett liv, han verkar inte ha så mycket att göra. Din blogg är den enda bloggen jag orkar läsa. Jag har själv ibs och det är inte det lättaste att leva med alla gånger.

2009-05-20 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0