Jag är sjukt trött på att vara sjuk och trött

Kunde inte sammanfattat det bättre än rubriken ovan. Ända sen i höstas har min IBS blivit sämre och sämre. Det känns som om alla sjukdagar och mediciner har slått ut hela immunförsvaret för nu har jag både det ena och det andra vilket inte kommer lägligt med tanke på att det är sista veckan innan lovet - sista veckan innan jag åker på semester i två veckor. Jag har helt enkelt inte tid att ligga hemma. Sedan råkar ju "det ena och det andra" behöva medicineras med olika medel (4 olika mediciner närmare bestämt), varav tre är bittra fiender med min min kära mage. så min fråga till er idag blir följande. Hur kommer det här sluta? Jag är tacksam för svar då jag är mycket nyfiken på min framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0