Jag närmar mig målsnöret

Idag är det dan före dan före dopparedan. Vi närmar oss slutet på julstöket (och tekniskt sätt har det inte ens börjat)! Men det är inte riktigt det målsnöret jag hade i åtanke. I förra veckan fick jag hjälp av min systers pojkvän med den kommande IBS-hemsidan som kommer bli slutprodukten av mitt projektarbete. Jag är innerligt tacksam och bugar och bockar! Om några veckor kommer jag vara "klar", dvs. hemsidan kommer ligga uppe. Det ska bli jättekul att visa er vad jag har arbetat med under hösten och bearbetat i tre år. Sedan är jag ju inte klar egentligen, utan projektet har bara börjat...

Jag återkommer och tills vidare vill jag önska er alla en riktigt god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0